Кошик
35 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення та обміну для товарів належної та неналежної якості Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну: Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення та обміну товару: Згідно із Законом "Про Захист Прав споживачів", куплений товар Ви можете повернути нам протягом 14 днів з моменту отримання товару, якщо Ви виявили, що придбаний товар не задовольняє Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний Вами за призначенням. Обов'язкові умови для повернення та обміну: 1. Товар має відповідати оригінальному виду відправленого товару (відсутність слідів експлуатації). 2. Товар повинен бути повністю укомплектований і мати оригінальну та неушкоджену упаковку та ярлики. Для оформлення повернення та обміну Вам необхідно: 1. Обов'язково зв'язатися з менеджером за телефоном +380974239852 або поштою vikagolub1974@gmail.com (номер вказаний на сторінці з контактами), який зручним для Вас способом надасть дані для відправки товару "Новою Поштою". Також товар можна повернути або поміняти локально за цією адресою Адреса: вулиця Софіївська, 10Б, Київ, Україна 2. Здійснити відправку товару "Новою поштою" на вказану менеджером адресу доставки. 3. Після відправки обов'язково повідомити менеджера номер декларації для відстеження посилки. Оплата доставки при поверненні та обміні товару. Доставка оплачується покупцем. Виняток – шлюб. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner